Bij Anetwerk doe jij ertoe. Jij investeert in ons, dus wij in jou. Door middel van trainingen en cursussen helpen wij jou een stapje verder.
Ook in je loopbaan. Wij stimuleren zelfontwikkeling en professionele groei. Zodat je steeds wordt uitgedaagd en jouw eigen kwaliteiten optimaal benut. Of jij nu droomt over verdieping in je vak, wilt werken met andere doelgroepen of een compleet ander deel van de zorg wilt leren kennen: wij luisteren naar je en helpen je op weg! Samen stippelen we het pad uit en zorgen we ervoor dat jij het beste uit jezelf haalt. Want als jij je goed voelt, werk je met plezier en krijg je energie van wat je doet. Daarmee maak je niet alleen jezelf, maar ook anderen blij!
Maar hoe bepaal en behaal je samen het beste resultaat? Dat lukt alleen als je elkaar echt kent, begrijpt en helpt. Daarom investeren wij in mensen en zijn we dag na dag bezig met het creëren van mogelijkheden. Benieuwd naar jouw kansen? Neem contact met ons op!
Met Anetwerk+ bieden we gespecialiseerde trainingen en cursussen aan om ervoor te zorgen dat jij je blijft ontwikkelen in je werkveld en altijd goed voorbereid op de werkvloer staat.
Wij vinden het belangrijk om jouw ontwikkeling te versnellen. Je kunt bij ons onder meer terecht voor een training bedrijfshulpverlening, fysieke weerbaarheid, medicatie, ADL maar ook diverse (online) trainingen in uiteenlopende thema’s.
Hieronder vind je een overzicht van de trainingen die op dit moment gepland staan. Wil je je opgeven of heb je een vraag over een van de trainingen? Vul dan het aanmeldformulier in en wij nemen contact met je op.
19-01-2023 | BHV
Laat uw gegevens achter in het onderstaande contactformulier. Natuurlijk kun je ons ook rechtstreeks mailen op info@anetwerk.nl of bellen op 085 877 20 59.
De uitzendorganisatie waar jij ertoe doet en waarop je kunt rekenen. Wij helpen zorgorganisaties en professionals bij het benutten van kansen en mogelijkheden. Altijd kijken we naar wat wél kan en halen we het beste uit onszelf, onze uitzendkrachten en samenwerkingen met zorgorganisaties.